Med smart betalingsløsning gjør NOR-WAY Bussekspress det enda enklere å oppleve Norge

Med bussruter over hele Sør-Norge og cirka to millioner passasjerer hvert eneste år, er det viktig at NOR-WAY Bussekspress gjør det enkelt for de reisende å kjøpe billett. For å lykkes med dette er de avhengig av en pålitelig, intuitiv og fleksibel betalingsløsning som gjør det enkelt for passasjerene å kjøpe billett.

Ved å bruke Nets som betalingsleverandør sørger de for en trygg og intuitiv netthandel – uansett om kunden ønsker å betale med kort, Vipps, PayPal eller MobilePay. 

Det er overraskende mange som kjøper billett om bord på bussen, til tross for at man både sparer penger og sikrer seg en plass ved å kjøpe den på nett. Akkurat derfor jobber vi aktivt med å flytte kundene over til digitalt billettkjøp, forteller Solveig Lae, markedssjef i NOR-WAY Bussekspress.

For å lykkes med det må selskapet hele tiden videreutvikle og optimalisere tjenestene sine og sørge for å tilby løsninger som forenkler livet til de reisende.

Kundene får stadig høyere forventninger, og dersom man ikke klarer å tilby de nyeste og smarteste løsningene, risikerer man å miste dem. Ved å bruke Nets som leverandør er vi sikre på at passasjerene får den beste og mest fleksible betalingsløsningen på markedet, med alle betalingsalternativene vi vet de ønsker seg, sier Lae.

 

Avgjørende at kjøpsprosessen går sømløst

Solveig Lae, markedssjef i Norway bussekspress

Selv om mange fortsatt velger å kjøpe billett om bord på bussen, handler stadig flere reisende på nett. For NOR-WAY Bussekspress er det derfor helt avgjørende med en teknisk løsning som sikrer en så enkel og sømløs kjøps- og betalingsprosess som overhodet mulig.

Går noe galt i denne prosessen, blir kunden frustrert og lei, og det må vi unngå. Med Nets opplever vi at alt fungerer godt, og de har vært en pålitelig samarbeidspartner så lenge jeg har jobbet i NOR-WAY, forteller Lae.

 

Utvikler app for billettkjøp og sanntidsinformasjon

NOR-WAY Bussekspress har mange ulike kundegrupper – alt fra de som bare reiser én gang i måneden eller året, til de som reiser hver eneste dag. Fordi de har mange frekvente reisende, er selskapet i gang med å utvikle en app som skal gjøre prosessen med å kjøpe billett enda bedre.

Tanken bak den nye appen vår er at vi skal gjøre det enda enklere å kjøpe billett, og i tillegg gi kundene våre sanntidsinformasjon om blant annet rutetider, forklarer Lae.

Det er viktig at løsningen oppleves brukervennlig og at det er få steg i kjøpsprosessen – jo færre steg, jo bedre!

 

E-book: Kom igang med betaling på nett

Sepideh Majidzadeh

Sepideh Majidzadeh

Jeg jobber som markedsansvarlig i Nets med fokus på våre e-handelsløsninger, og blogger naturligvis om netthandel. Det er viktig for oss at våre kunder lykkes med netthandel og publiserer derfor jevnlig blogginnlegg relatert e-handel til inspirasjon, motivasjon, og læring. Send meg gjerne kommentarer, spørsmål eller tema du ønsker å lese mer om. Dersom du ønsker å være gjesteblogger kan du ta direkte kontakt med meg: smaji@nets.eu

Følg Sepideh Majidzadeh på

Kommentarer (0)

Det er ingen kommentarer ennå

Bli den første til å kommentere innlegget.